eRačun in PDF račun
Pri delu s klasičnim računom izdaja računa vključuje tisk, kuvertiranje in pošiljanje; na drugi strani pa prejemnik mora račun sprejeti, ustrezno razporediti, pridobiti interna potrdila, pretipkati v sistem, plačati in arhivirati.
eRačun je račun, ki povsem nadomešča klasično papirnato obliko računa, saj izdajatelj izda prejemniku račun za opravljene storitve ali prodano blago v elektronski obliki.
PDF račun ni eRačun
Glavna razlika je na področju varnosti. PDF račun dobi prejemnik na svoj elektronski naslov. Na drugi strani pa eRačun dobi prejemnik preko certificiranih elektronskih poti, ki zagotavljajo večjo varnost, v svojo spletno banko ali računovodski program, in sicer v nespremenjeni obliki.
PDF račun je potrebno še vedno pretipkati v spletno banko ali računovodski program, kar podaljša čas ukvarjanja z računom.
eRačun in PDF račun sta namenjena vsem tistim, ki želijo poslovati na enostaven, pregleden, sodoben, okolju prijazen in stroškovno učinkovit način.
Prednosti eRačuna in PDF računa:
- Enostavno in hitro poslovanje,
- znižanje materialnih stroškov (ni več uporabe papirja in tiska),
- znižanje stroškov poštnih storitev (ni več uporabe pisemskih ovojnic in poštnih znamk),
- znižanje stroškov ročnega dela (izboljšanje procesov in zmanjšanje možnosti napak pri vnašanju),
- cenejša izdaja in distribucija,
- lažji nadzor in manj napak,
- avtomatizirana dostava,
- ekološko in okolju prijazno poslovanje.
Povezava do vloge za izdajo eRačuna in PDF računa: