Spoštovani!
Storitve s področja ravnanja z odpadki – zbiranje, prevoz, obdelava in odlaganje odpadkov – so vam bile do sedaj zaračunane na skupni položnici, katero ste prejeli s strani podjetja Komunala d.o.o. Lendava, čeprav je del storitev opravljalo tudi Javno podjetje Center za ravnanje z odpadki Puconci d.o.o.
Od 01.01.2011 naprej pa vsako podjetje obračunava stroške za izvajanje svojih storitev posebej, in sicer na vsaka dva meseca za storitve opravljene v preteklih dveh mesecih. Na položnici, ki ste jo prejeli, so tako zaračunane storitve obdelave in odlaganja za meseca januar in februar 2011, na položnici, ki jo boste prejeli v mesecu maju pa bo obračun za mesec marec in april, naslednjo položnico pa boste potem prejeli šele meseca julija.
Glede na dejstvo, da je bila potrebna vzpostavitev nove baze podatkov zavezancev za plačilo storitev obdelave in odlaganja lahko prihaja pri obračunu storitev do odstopanj pri zavezancih za plačilo storitev, razhajanja so lahko tudi glede velikosti zabojnikov posameznega uporabnika in frekvence (števila) odvozov. Zato Vas vljudno naprošamo, da nam vsako morebitno nenamerno odstopanje oziroma neskladje, bodisi glede spremembe zavezanca za plačilo storitev, frekvenc (števila) odvozov zabojnikov v enem mesecu in velikosti le-teh, sporočite po e-pošti: racunovodstvo@cerop.si ali na telefon: 526 83 22, lahko se pa tudi osebno oglasite na sedežu našega podjetja vsak delovni dan od 7. do 15. ure. Na voljo pa smo Vam tudi za vsa morebitna vprašanja oziroma druge nejasnosti glede obračuna.
Zahvaljujemo se Vam za razumevanje in si želimo dobrega sodelovanja!
Direktor: Franc Cipot